Beheer uw orders in uw eigen VCANederland portaal!

Speciaal voor klanten die vaker een VCA cursus, een e-learning en/of examens bij VCANederland boeken wordt er een klantenportaal ontwikkeld. Gebruikers zullen een eigen inlog voor het portaal krijgen, zodat ze zelf hun orders, facturen en cursistengegevens kunnen inkijken en beheren.


Wat zijn de voordelen van een eigen klantenportaal voor u?
Een inlog voor het klantenportaal zal vele voordelen voor de gebruiker hebben.
Hieronder hebben we de voordelen voor u op een rijtje gezet:

  • Bestelgeschiedenis terugkijken;
  • Geplaatste orders bekijken;
  • Facturen downloaden;
  • Cursistengegevens aanpassen;
  • Meerdere afleveradressen voor cursusboeken opvoeren;
  • Overzicht van de cursisten en hun examenresultaten;
  • Uitnodiging van de cursus voor de cursisten downloaden;
  • Direct boeken van herexamens.

Live in eerste kwartaal van 2017
Het nieuwe klantenportaal zal in het eerste kwartaal van 2017 live gaan. In eerste instantie zal het portaal voor een klein aantal gebruikers beschikbaar worden gemaakt, voordat deze applicatie voor een grotere groep klanten wordt uitgerold.

Wilt u meer weten over het klantenportaal van VCANederland? Neem contact met ons op door een mail te sturen naar customersupport@vcanederland.nl