‘Kwaliteit leveren belangrijker dan snelheid’
Nick Maulany werkt sinds januari 2021 bij VCANederland. Hij begon op de backoffice en is inmiddels ruim anderhalf jaar actief
Nick Maulany werkt sinds januari 2021 bij VCANederland. Hij begon op de backoffice en is inmiddels ruim anderhalf jaar actief
Per 1 januari 2026 pakt de SSVV de VCA-examens anders aan. Het belangrijkste doel? De examens moeten beter aansluiten bij
De zomer staat voor de deur en wij maken het extra aantrekkelijk om je VCA-diploma te behalen! Vanaf 1 juni
Bij VCANederland draait het om veiligheid en het behalen van VCA-diploma’s – maar achter die missie staan bevlogen mensen die
BCN biedt moderne trainings- en vergaderlocaties waar gastvrijheid en ontzorging centraal staan. Met zes locaties verspreid door Nederland en een
‘Goed gastheerschap: aanwezig zijn zónder op de voorgrond te treden’ Albert Gerritsen is sinds augustus 2024 accountmanager bij ReeHorst in
Om cursisten in het oosten van het land nog beter van dienst te zijn, verzorgt VCANederland sinds enige tijd ook
Bij VCANederland draait het om veiligheid en het behalen van VCA-diploma’s – maar achter die missie staan bevlogen mensen die
Als baggerbedrijf weet Dutch Dredging als geen ander hoe belangrijk veiligheid is. Reguliere VCA-cursussen gaan echter onvoldoende in op specifieke
Inge Scherpenzeel werkt sinds twee maanden als teammanager backoffice bij Kiwa’s veiligheidslabel VCANederland. Hieronder vertelt Inge meer over haar motivatie
Geen tijd of mogelijkheid om een VCA-cursus op een VCANederland-locatie te volgen? Dan komt VCANederland graag naar jullie! Onze VCA
Marion, cursuscoördinator bij VCANederland Bij VCANederland draait alles om veiligheid en kwaliteit en daar speelt het team achter de schermen